    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 15 Feb 2021 08:20:33 -0800 (PST)
    <7...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Robot
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 lutego 2021 o 14:33:09 UTC+1 Marek napisał(a):
    > Mam wrażenie, że chyba nie zrozumiałeś mojego ostatniego zdania. Nie
    > kupiłbym "bo nie" ale dlatego, że nie spełnia moich podstawowych
    > wymagań co do minimum funkcjonalności.
    > Ja dobrze rozumiem, że innym taki wystarczy a jeszcze się cieszą że
    > miesięczny koszt eksploatacji mają na poziomie 3,60.
    >
    > --
    > Marek
    Znaczy że taki działający na sprężynę nie spelnia Twoich oczekiwań ale spełnia je
    taki który nie działa bo ma szczotki o skrajnie niskiej trwałości, ma problemy z
    naładowaniem w związku z czym potrafi w nocy obudzić właściciela, może spaść ze
    schodów i wali po meblach bo ma niskiej jakości czujniki, w krótkim czasie zbliżonym
    do okresu gwarancji wyrabia się w nim przekładnia co powoduje że można go wyrzucić.
    Mnie zawsze się wydawało że odkurzacz ma służyć do sprzatania i ma działać a nie
    ciągle się psuć i dostarczać nocnych atrakcji właścicielowi. Mój pomimo że siedem
    razy tańszy od Twojego spalania podstawowy warunek żeby nazwać go samojezdnym
    odkurzaczem. Raz się zdarzyło że w czasie pracy odmówił współpracy bo się zepsuł. Do
    naprawy potrzebny był wszędzie dostępny klej.