    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 15 Feb 2021 14:42:20 -0800 (PST)
    <4...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Robot
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 lutego 2021 o 21:51:53 UTC+1 Marek napisał(a):
    > Co ty znowu pierdolisz? Niczego takiego o i7 nie pisałem. Ani nie
    > budzi w nocy właściciela ani nie ma niskiej trwałości szczotek. To
    > jest jeden z najlepszych (pod kątem jakości i sprawności sprzątania)
    > modeli na rynku. On u mnie _codziennie_ zapierdala przez 3-4h na
    > prawie 200m2. Niedoróbki w sofcie, czy w hardware które owszem są
    > irytujące mimo to absolutnie nie dyskwalifikują go do poziomu zabawki
    > za 250 zł bez harmonogramu, wskazywania pomieszczeń czy bez
    > integracji z ihome.
    > Proponuję abyś zamienił swój wynalazek na komplet zmiotka+szczotka.
> [...]
    Ja też o wadach drogiego odkurzacza nie pisałem. Pisałem o zaletach taniego i
    porównywałem z drogim. Jeśli chcesz mieć pretensję to miej do tego co napisał o
    wadach które według mnie powodują że nic nie jest warty. Napisz że ten od wad kłamał.
    A jak nie kłamał to niech się wytłumaczy. Przyznasz że w odkurzaczu za kilka tysięcy
    przekładnia nie powinna paść po dwóch latach i powinna być zrobiona z lepszego
    tworzywa niż gownolit. W moim są dwie przekładnie odpowiadające za jazdę. Są
    skutecznie zabezpieczone przed kurzem i brudem. Jak kiedyś z ciekawości sprawdziłem w
    jakim są stanie to oryginalny smar był czysty. Jedyne łożysko do którego jest dostęp
    z zewnątrz jest ze spieków a nie plastikowe. Jest jeszcze trzecie kółko na stalowej
    ośce. Nic tam się nie dzieje chociaż pracuje w trudnych warunkach. Po sześciu latach
    widać że szczotki są używane, do zużycia im jeszcze bardzo daleko. Tekst że jest
    fajnie bo są tanie zamienniki szczotek wytrzymujące trzy miesiące to dla mnie jakaś
    abstrakcja.