    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 16 Feb 2021 02:08:25 -0800 (PST)
    <c...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Robot
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 16 lutego 2021 o 10:04:57 UTC+1 Marek napisał(a):
> [...]
    > Natomiast czy może paść po dwóch latach to już kwestia dyskusyjna.
    > Moim zdaniem może, bo po dwóch latach większość i tak kupi nowy,
    > lepszy sprzęt.
    > W i7 też jest 3 kółko na dwóch stalowych osiach. Pionowa do zmian
    > kierunku i pozioma na zatrzask do toczenia. W moim przypadku są obie
    > codziennie wyjmowane do czyszczenia bo zbiera się w nich zagarnięta
    > sierść co z czasem blokuje toczenie. Miałem obawy co do tej osi na
    > zatrzask, ale po 8 miesiącach nie zauważyłem efektów zużycia
    > zatrzasku. W razie czego całe kółko jest dostępne za 30 zł:

    oomba-i7-i7-e5-e6-rolka-9626309760

> [...]
    > W i7 są szczotki silikonowe o specjalnej konstrukcji, która umożliwia
    > skuteczne czyszczenie na różnych powierzchniach. Mają kontakt z
    > powierzchnią, więc się zdzierają. W opiniach wielu robotów znajduje
    > się uwaga "słabo sprząta na dywanie", widać są lepsze i gorsze
    > konstrukcje szczotek.
    >
    > I żeby było jasne, ja nie twierdzę że i7 jest najlepszy i go nawet
    > specjalnie nie polecam. Pokaż mi robota w budżecie Twojego, z
    > harmonogramem, z wypróżnianiem, z mapą, z integracja z ihome, z
    > dostępnymi częściami zamiennymi a widowiskowo wypierdolę i7 do kosza

    A może te wszystkie harmonogramy są zwyczajnie zbędne. W moim wyciągam wtyczkę od
    ładowania,zanoszę np do kuchni i wciskam przycisk max. Sprząta do rozładowania
    akumulatora czyli prawie półtorej godziny. W tym czasie jeździ gdzie chce. Jak
    jednego dnia coś opuści to następnego się ogarnie i tam posprząta za to opuści w
    innym miejscu. Tylko żebyś tendencyjnie nie stwierdził że te półtorej godziny on
    tylko w kuchni sprząta. Jak mam kaprys to mogę go w dowolnym innym miejscu włączyć i
    jak drzwi nie będą zamknięte to pojedzie gdzie będzie chciał. Jak sprząta to mnie
    najczęściej w domu nie ma. Przychodzę wywalam z niego śmieci do wiaderka i zanoszę
    żeby podlaczyc wtyczkę do ładowania. Co do przekładni że się rozwaliła podyskutuj z
    tym co to napisał. Dlaczego mam uwierzyć tobie że się nie psuje przekładnia a nie
    komuś kto napisał że się psuje? Zdajesz sobie sprawę że taki co sam podjeżdża do
    ładowarki kosztuje dwa tysiące drożej od takiego co trzeba wtyczkę do ładowania
    wsadzić? Jesteś ofiarą systemu polegającego na tym że gdyby co kilka sekund na
    świecie nie rodził się frajer to handel byłby niemożliwy.