    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rolety zewnetrzne dla okien dachowych
    Date: Thu, 28 Nov 2013 14:43:01 +0100

    Użytkownik "FTX" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Tyle reklamowej sieczki. Cena okna to 1581 zl, a cena rolety to 1848 zl.
    > Pytanie teraz czy warto kupowac rolety zewnetrzne ze wzgledow
    > bezpieczenstwa?
    > Jak zabezpieczyc dom od gory? W domu bedzie tez instalacja alarmowa...
    > Jakie sa wasze opinie?

    A czym masz kryty dach? Jeśli dachówką i bez deskowania to nic nie warto
    robić bo złodziej zdejmie 10 dachówek i wejdzie.

    Rozumiem że na parterze masz stałe kraty. Bo jeśli masz tzw. rolety
    antywłamaniowe to złodziej nawet nie będzie wchodził na dach tylko je
    podniesie :-)

    O oknach tzw. antywłamaniowych nawet nie wspominam bo tam wystarczy malutki
    otwór w odpowiednim miejscu i kawał druta by takie okno otworzyć. Wystarczy
    wkrętarka akumulatorowa z zamontowanym wiertłem i kilkadziesiąt sekund.

    Pozdrawiam
    Ergie