  • Data: 2009-10-27 12:41:43
    Temat: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f897b94c-6984-4cb5-b5e8-561f5417d558@a21g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 27 Paź, 13:13, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    >BTW. Jak juz sie czepiamy slowek - "sterowac" to mozna urzadzeniem, a

    Dzieki temu, ze uzywam tego slowa jestem jednoznaczny.

    >nie temperatura - temperatura to tylko jakas wartosc fizyczna.
    >Pozostane wiec przy moim stwierdzeniu, ze pogodowka bedzie
    >*kontrolowac* temperature powrotu przez *sterowanie* kotlem (wlacz/
    >wylacz).

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola
    Raz uzywasz jako sprawdzanie a raz jako nadzor - to sa dwa rozne znaczenia.
    A w jakim znaczeniu tu uzyles slowa *kontrolowac*?

    Pogodowka nie moze jednoczesnie sterowac temperatura zasilania i powrotu.
    Jedna temperatura wynika z drugiej plus warunki zewnetrzne, ktore sa poza
    kontrola.