  • Data: 2009-10-27 19:08:05
    Temat: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hc7efu$1s0$1@news.interia.pl...

    > Regulatory ktore cytujesz nie sluza do sterowania pogodowego

    Zastanawiels sie czy da sie podlaczyc termostaty pokojowe i wskazalem Ci, ze
    musi sie dac. O podlogowce tu nie pisalem.

    > Problem w tym, ze zdaje sie wpina sie je w to samo miejsce zamiennie, a
    > nawet gdyby nie to nie mam pewnosci, ze co kolwiek bedzie brane pod uwage
    > przez sterownik. Takiej opcji nie ma w opisie i tego sie trzymam na dzis.

    Oba beda brane pod uwage.

    > Pogodowka nie jest w kotle, to oddzielny element wpinany do kotla.

    Przez pogodowke rozumiem cale sterowanie pogodowe, nie sam czujnik. Kociol
    moze nie miec opcji sterowania pogodowego, ale termostat pokojowy musi
    obsluzyc.