  • Data: 2009-10-29 17:14:15
    Temat: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcbqvf$cn1$1@news.onet.pl...

    > No trzeba byc moze troszke reverse engineeringu, ale nie powinno to byc
    > wielce skomplikowane.

    No trzeba by dobrac opornosci, jakos to wpiac w sterownik pewnie rownolegle
    z istniejacym, tylko nie wiem co by wyszlo z tego podlaczenia razem. :-)
    Ciekawe jaka temp. odczytal by sterownik. Zeby to byl zwykly termostat to
    mozna by sie bawic, a tak automatyka steruje na podstawie odczytanej temp. z
    czujnika. Na dzis ingerencja nie jest wskazana bo gwarancja i takie tam.

    > Wydaje mi sie, ze bez termostatu w ogole to chyba najgorsze rozwiazanie.
    > Tylko, ze Ty pewnie oprocz zwyklych grzejnikow w sypialni, podlogowka w
    > salonie, jeszcze komiek w tym salonie - jazda bez trzymanki ;-)

    A no, zobaczymy jak to bedzie chodzic. W lazience przy drabince w ogole
    zrezygnowalem z glowicy termostatycznej, bo w zalozeniu ogrzewac ma
    podlogowka. A jak dogrzeje to glowica caly czas byla by zamknieta i tak
    jakby tego grzejnika w ogole nie bylo. Puszcze tam minimalny przeplyw zeby
    recznik wysuszyc i tyle.
    Coz do sterowania na podstawie temp. wewnetrznej bede mogl wrocic zawsze,
    nic tu przeciez nie rujnuje, to tylko przestawienie jednej strzalki na
    wyswietlaczu. Tylko ten kominek. :-)

    Pozdro.. TK