eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu? › Re: Rozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu?
  • Data: 2015-12-21 21:17:07
    Temat: Re: Rozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-21 o 20:01, Budyń pisze:
> [...]
    trzy pierdyliardy termostatow do lodowek. One idealnie pasuja z temperatura.
    > pokaż jeden przykład ze mozna taki kupic, nowy oczywiscie, za "grosze" czyli do
    5zł. Ja nie twierdze ze takich urządzeń nie ma w ogóle- ja twierdze ze zdanie
    "zamontuj kilka bo są tanie" jest niedokładne :)

    > b.

    Być to są
    http://www.tme.eu/pl/katalog/termostaty_100479/#id_c
    ategory=100479&page=1&s_field=niski_prog&s_order=ASC
    Tyle, że zastosowanie takich termostatów bimetalicznych nie jest proste,
    aby było bezpieczne.
    Kogutek jest "miszczem prowizorki", który ma w d..... bezpieczeństwo,
    dlatego jego porady mogą wyrządzić więcej złego niż dobrego.