    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rozliczenia z zakładem gazowniczym / e-faktury
    Date: Sat, 31 Dec 2011 18:31:09 +0100

    On 2011-12-31 13:23:07 +0000, PeJot <P...@m...pl> said:

    > a poza tym obawiam się że czasem mogę nie dać rady przekazać odczytu,
    > bo na przykład będę dłuższy czas za domem.

    I podczas odsiaski ani telefonu, by zadzwonić, ani internetu, by przesłać?
    Bo wychodząc z domu i wiedząc, że nie będzie cię miesiąc, możesz
    zerknąć na licznik lub do ostaniego odczytu dodać średnie zużycie...

    > Co o tym sądzicie ?

    Im więcej odczytów, tym rzetelniej ci naliczają.
    Zazwyczaj im rzetelniej naliczają, tym więcej dopłat usiłują wstawić.
    Po prostu policz...

    > Dotychczas nie było problemów, żeby coś przepadło lub nie dotarło, ale
    > zastanawiam się czy do tych celów nie wypadało by używać jakiegoś konta
    > komercyjnego/premium ?

    Płacenie za usługę pozwala reklamować.

    > Jak na razie *wszystkie* e-faktury są dostępne jakimś alternatywnym
    > kanałem prócz e-maila, np. SMS lub przez www.

    Dostęp przez WWW jest całkiem niezłą kopią.
    O ile działa...

    --
    Bydlę