eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina DomowegoRe: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
  • Data: 2010-02-17 07:34:41
    Temat: Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bedzie sie to zmieniac zwlaszcza, ze wiekszosc Blu Ray jest jednak w 7.1 -
    > tyle, ze te dwa dodatkowe tyly tak naprawde dla przecietnego kowalskiego
    > niewiele wniosa.

    Nic nie wniosa bo przecietny kowalski nie ma odpowiednich mozliwosci
    aranzacji pokoju dla potrzeb kina domowego. Moi znajomi czy klienci nie maja
    nawet poprawnie ustawionych i dobranych konfiguracji 5.1 - po co im wiecej
    ;) Idac za ich i swoim doswiadczeniem - wogole olewam cale glosniki
    efektowe. Fronty mam rozsadne, dokupie lepszy centralny i sub'a i tyle. W
    koncu to kino domowe - w kinie nie dzwiek jest najwazniejszy. Kiedys
    najwazniejsza byla tresc filmu ;)

    > Bylby to gruby blad - kino domowe bez suba to kiszka.

    Popieram - szczegolnie przy notorycznie zle dobranych kolumnach, komplety
    5.1 za 1000zl na salon 40mkw...a potem "Panie ustaw mi to Pan to nie jest
    jak w kinie". Malo do ktorego trafia argument ze to nigdy nie bedize jak w
    kinie (w budzecie w ktorym klient operuje).

    Pozdrawiam

    Kane