  • Data: 2010-08-19 10:27:24
    Temat: Re: Różnicówka - jak czytać oznaczenie
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c6cff3e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jestes pewien tego?

    Tak
    Moim operatorem nie jest Enea, tylko ZEWT.
    Wartości zabezpieczeń zgadzają się z tabelą Enei - zalicznikowe mam 25A dla
    mocy przyłączeniowej 16kW. Przedlicznikowe dali topikowe oczko wyższe, ja
    zas je całkowicie poza protokołem zmieniłem na jeszcze dwa oczka wyższe
    celem uniknięcia żebraniny w ZE po każdej awarii, któa skończy się spaleniem
    tych topików.

    J.