  • Data: 2009-07-02 19:33:35
    Temat: Re: Rura kanalizacyjna na środkuściany
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 20:30:36 +0200, kogutek napisał(a):

    > Dawno ci się tak porobiło ze ludzie o czymś rozmawiają a Ty zaczynasz ich
    > pouczać zmieniając temat? Przypominam. Chodzi o rurę odpowietrzającą od kibla,
    > sracza, bardaszki itd. Nie o komin. O rurę od kibla. Czy jasno to określiłem? Na

    Tak, tak, ale ja nie o twojej rurze, tylko o twojej mentalności. Ja nawet
    rozumiem, że chcesz sobie jakoś ułatwić, załatwić, przykombinować. Ale
    czasami nie ma to sensu, bo komuś coś spieprzysz i tyle.

    > wszelki wypadek powtórzę. Rura odpowietrzająca od kibla. Masz jakąś tragiczną
    > opowieść o śmierci całej grupy starszaków spowodowaną niedrożną rurą
    > odpowietrzającą kanalizację, czy nie masz?

    Nie, nie - co najwyżej o tym, że przy sprzyjającej aurze lokatorzy będą
    klęli na smród z kanalizacji, zwłaszcza jak im powysysa zwartość syfonów,
    bo tym koniecznie musisz zyskać kawałek szafki w łazience. Ale generalnie
    pomysł z przejściem na rurę prostokątną może się sprawdzić, tak BTW

    T.