  • Data: 2011-11-29 08:50:56
    Temat: Re: Rura w kominie wymagana ?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Sądzę że winny jest mokry nowy komin a dodatkowo niskie
    > zapotrzebowanie na ciepło ...

    I powietrze z wnętrza domu o sporej wilgotności...
    Ja u siebie trzymam 65 stC, a w okresach podtrzymania i do 80 dochodzi...
    Nie mam jednak sterownika z PID, tylko zwykły dwustanowy st 37.
    Kocioł 25 kW i teraz widzę, że ma potężny zapas mocy...
    Jak drugi dom będę budował na sąsiedniej działce, to zrobię magistralę
    ciepłowniczą i ten jeden kocioł na pewno da radę na dwa domy :-))).

    pozdrawiam
    Robert G.