  • Data: 2009-05-18 17:12:22
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperatur
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale pozbawiasz sie gwarancji ubezpieczeniowych.
    >
    > które stoją za dostawcą materiału gdy jest on montowany przez fachową
    > firmę.

    Aha, juz widze jak ci ktos wyplaci odszkodowanie... Pare lat sadzenia
    sie bez gwarancji na sukces. W kazdym razie koszty sadowe moga
    przekroczyc kwote odszkodowania. Tak wyglada praktyka niezaleznie jaka
    firme sie wynajmie. O niektorych ciekawych przypadkach mozna sobie w
    necie poczytac. Nie wspominajac juz o moze humorystycznej wannie
    Wassermana. W sumie taka szycha, a gdyby nie fakt, ze przytomnie nie
    zaplacil wykonawcy to mogly sie sadzic i pewnie do teraz by nie odzyskal
    pieniedzy.