  • Data: 2014-05-14 14:18:07
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-14 13:44, Maniek4 pisze:

    > Reklama dzis jest nachalna i nie dziwne, ze ludzie w koncu sie przed tym
    > bronia. Dobry przyklad ktos podal o odwracaniu wzroku od ekranu, czy
    > sciszaniu telewizora. Troche to dziwne, ze wymagasz abysmy gapili sie
    > piec tysiecy setny raz na reklame podpasek w ciagu jednego dnia.

    > Caale szczescie.. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Niestety, ale większość ma podobną opinię o wartości produktów
    'niematerialnych'.
    Czyli, jak skopiuję program, to nie okradam.
    Jak uzyskam dostęp do treści przełamując zabezpieczenia, to nie okradam.

    I dokładnie tu mamy przykład ostatniego punktu. Skoro właściciel treści
    to zabezpieczył, nawet w tak prosty sposób, to omijanie tego
    zabezpieczenia to kradzież.

    --
    Pete