  • Data: 2017-10-30 21:55:58
    Temat: Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież pisałem, na maxie mam 350m3/h pi razy oko, centrala
    > Thessla Green 400V, przy 100Pa powinien pchać 415 m3/h ale ja mam
    > długie rury i trochę to ciśnienie się dusi.
    > Nawiewy po 2 rury na anemostat z wyjątkiem pralni i wiatrołapu,
    > wywiewy po 2 rury z wyjątkiem kibelków i garderób, w kuchni są 3.
    > Najdłuższy odcinek to chyba 21m (parterówka).

    Po dwie rury - 50mm, 75mm czy 90mm? Z ciekawości dopytam. A ja mam
    wszędzie po dwie 90mm żeby dało się to sensownie podłogą 20cm przykryć.

    > Mnie hałas wkurwia, poza tym skoro słychać w nocy przy 50m3/h to jest
    > to spieprzone i nie ma dyskusji. Taki jednostajny hałas na jednej
    > częstotliwości jest przy okazji szkodliwy dla zdrowia.

    Dobra, zostawmy już wątkotwórce bo on nie podawał żadnej wartości -
    50m3/h to ja napisałem w jednym z postów.

    Swoją drogą, Twój rekuperator ma maksymalny pobór prądu 1500W? 8-O To
    ile pobiera na godzinę w normalnym trybie pracy na co dzień?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz