    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 6 Mar 2013 15:05:41 -0800 (PST)
    <1...@g...com>
    <512fadb7$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <512fd9ac$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5130f965$1$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kgr367$5f3$1@usenet.news.interia.pl>
    <51362409$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh6ps7$t5u$2@node1.news.atman.pl>
    <51378873$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5137c4f0$1$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: SPRAWDZAJCIE RÓŻNICÓWKI czy działają.
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 6 marca 2013 20:55:15 UTC+1 użytkownik news napisał:
    > W dyskusji nie ma takiego argumentu jak WSZYSCY o odniosłem jedynie wrażenie
    > ze to ty zmieniasz nicki i udajesz wszystkich:) Sztuczki psychologiczne to
    > się stosuje w handlu a nie w inżynierii:)

    i od lat używam nicków "maniek4" i "andrzej lawa" zeby cie teraz pogrążyć -
    buahahahaha

    > Chyba nie pomyślałeś że w instalacji na 200A siedzi różnicówka na 25A?
    > Żadnemu inżynierowi z uprawnieniami coś takiego by do głowy nie przyszło,
    > ale tobie tak:)

    a czemu nie, w wyniku zwarcia i awarii bezpiecznika mogłoby sie tak zdarzyć.

    > pod linkiem masz typową różnicówkę na prąd znamionowy 25A, zobacz jaki ona
    > ma prąd zwarciowy? Nie przypadkiem 10kA?

    ten parametr mówi o czyms zupełnie innym i zeby nie wchodzic w poboczne wątki nie
    bede go rozwijał. Ale gdyby ci sie chciało guglac to szukaj w kierunku sił
    dynamicznych działających na aparat podczas zwarć.

    > Jeśli pisałem że różnicówka nie zadziałała a powinna, to nawet technik by
    > się domyślił że chodzi o zwarcie do uziemienia, ale ty się nie domyśliłeś:)

    jesli napisales ze sie nie wyłączyła to nawet technik by sie domyślił ze to było
    zwarcie bez upływu prądu do ziemi

    >ale normalnie to 50% jest maksymalną
    > teoretyczną granicą:)

    super :-) To łatwo możnaby przesyłac zimno z antarktydy na sahare, a ciepło w drugą
    strone -zawsze 50% zostanie. Ciepło i zimno za darmo, tylko rury troche długie....

    > Kurna, czy to przypadkiem nie ty jesteś człowiekiem orkiestrą, który to w
    > każdej dyskusji udaje fachowca z uprawnieniami?

    Uprawnienia mam elektryczne. I lotnicze :-) A o kwiatkach i przycianiu żywopłotów sie
    nie wypowiadam -bo sie nie znam.

    >Uprawnionym spawaczem też jesteś?

    Gmole do motocykla wyspawałem sobie osobiscie :-) Ale bez uprawnień.

    b.