  • Data: 2011-10-19 08:27:15
    Temat: Re: SSO - prośba o ocenę jakości prac
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j7k6r7$14l$1@opal.futuro.pl...
    > Kominy to ty kup gotowe z czegoś co nie przewodzi zimna. I pamietaj o
    > odstępie od krokwii. Żeby co najmniej 10cm było.
    > Nie rób kominów z cegły. Mam kominy z cegły, później je ocieplałem ale jak
    > sie robi cofka to przemarza cały aż do dołu.
    > Mówię ci kup gotowe preizolowane.

    Kominy mam gotowe, firmy Plewa. Jeden jest gazowy plus 2 wentylacje i drugi
    do kominka w salonie plus 4 wentylacje. Na zdjęciach widać te kominy,
    aczkolwiek są wymurowane na razie tylko do poziomu stropu.
    http://img51.imageshack.us/img51/7641/p1050395n.jpg

    Chcę te kominy ocieplić z zewnątrz warstwą 5cm styropianu (powyżej poziomu
    dachu) i na to cegła klinkierowa pełna. Majster tego styropianu proponuje
    nie kleić do komina, tylko po prostu przcisnąć klinkierem. Co myślicie o
    takim sposobie ocieplenia komina?