    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: SSO - prośba o ocenę jakości prac
    Date: Wed, 26 Oct 2011 18:44:14 +0200

    news:fcb9c6c3-f56e-4f39-bc11-0a2e802516bf@a7g2000yqd
    .googlegroups.com...
    > Standard.. Ciesz sie ze nie wymurowali obok krokwii i dochodzace do
    > jej czola - czyli stykajace sie bezposrednio z mrozem :-)

    Moja ekipa wybudowała kilkadziesiąt domów (w tym kilka dużych obiektów, np.
    sklep). Nie mogę ocenić ich negatywnie, wręcz przeciwnie - sądzę, że wiele
    potrafią (mimo kilku błędów popełnionych na mojej budowie). Mój dom jest
    wybudowany poprawnie - tak sądzę. Nie jest to mistrzostwo świata, ale
    ujdzie.

    Nie rozumiem jednego: skoro ja, laik, wychwytuję takie błędy jak właśnie to
    murowanie działówki do samej krokwi, to dlaczego doświadczona ekipa nie jest
    świadoma takich błędów?

    Gdybym na początku nie uczulił ich na to aby zostawili miejsce na ocieplenie
    szczytów to pewnie wymurowali by źle. Podobnie z dociepleniem wieńców,
    nadproży... Chyba na wiosnę złożę im wizytę na ich kolejnej budowie i
    sprawdzę jak murują szczyty...

    A może to my inwestorzy jesteśmy przeczuleni? Skoro twierdzą, że działówka
    dotykająca krokwi nie popęka to może faktycznie nie popęka? Oni mają
    kilkunastoletnie doświadczenie, a ja dopiero się uczę...

    Pozdrawiam,
    BWP