    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sadpal, Flamit itp.
    Date: Fri, 13 Jan 2012 18:57:45 +0100

    W dniu 2012-01-13 10:42, Maciek pisze:

    > Czy mozecie sie podzielic swoimi opiniami na temat skutecznosci roznych
    Próbowałem Sadpal do kominka i powiem tyle, że faktycznie pomaga on
    spalić sadze ale tylko w tych miejscach, gdzie się nim posypie.
    W kominku jako tako da się posypać po ściankach paleniska, ale nie mam
    pojęcia, jak posypać ścianki komina. Miałem możliwość raczej dobrego
    sprawdzenia, bo dostałem do prób cały kilogram proszku.
    Moim zdaniem pic na wodę. Może w przypadku starych konstrukcji kotłów
    c.o. z węgiel z "półkami" coś da, ale na pewno nie nadaje się to do
    czyszczenia komina. Pozostaje kominiarz ze szczotką albo samodzielna
    zabawa w kominiarza.
    Jacek