  • Data: 2023-04-26 22:46:27
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/04/2023 22:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Uważam że jesteś idiota

    Bardzo dziekuję.

    > Typowy przykład przedstawiciela pierwszego pokolenia co ze wsi do miasta
    przyjechało.

    Ze wsią kontaktu nie miałem. Trochę mi szkoda, znam wielu ludzi ze wsi,
    mam do nich wiele szacunku.

    > A co do życzeń. Życzę wszystkim żeby im się udało

    Nie. Życzysz od wielu lat, aby wszystkim się nie udało, wyszukując
    wszelkie oznaki katastrof i rozdmuchując je do wielkości apokalipsy,
    dziesiętki, a może setki razy na usenecie. Dzieki temu, każdy będzie tak
    samo mierny jak Ty, więc nikt nie zauważy że jesteś przegrywem życiowym.
    Myślę, że o to własnie chodzi. Liczysz na przegraną tych wszystkich
    "cwaniaczków" i "kułaków", bo sam jesteś tylko miernotą potrafiącą
    zapluć ekran jadem zazdrości robotniczo-chłopskiej. Niestety, dla
    Ciebie, akurat PV działa na tyle dobrze, że co do opłacalności tego
    eksperymentu u przeciętnego Kowalskiego nikt nie ma większych
    watpliwości. Oczywiście mowa o ludziach potrafiących liczyć, nie każdy
    potrafi.

    > A nie okradaniem innych w systemie co się dotacje na przykład nazywa.

    Tak, dlatego tak ochodzo głosujesz na ludzi o mentalności komunistów i
    zwykłych debili. Zmartwie Cię: socjalizm nie działa. Każdemu po równo
    już było. Ale usilnie wypychając do władzy najbardziej lewackie
    ugrupowanie w historii, sam wygenerowałeś problem tych dotacji. Tak,
    Panie Zenuś, populiści zawsze są debilami. Nawet jeśli mówią, że nie są.
    Będą robić idityczne dotacje bez śladu planowania, aby podtrzymać głosy
    na nich. Tak działa populizm. I Ty, oraz cała reszta tępego suwerena,
    wygenerowaliście ten problem własymi głosami na imbecyli, którzy jedyne
    co potrafią, to rozdawać więcej pieniędzy.

    Nie męczy Cię ten dysonans poznawczy, że człolwiek z IQ w max 10%
    populacji jednoczesnie głosuje na populistyczne miernoty od rozdawania
    pieniędzy, a potem narzeka, że populistyczne miernoty rozdają pieniądze?