  • Data: 2023-04-27 19:41:16
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2023 o 19:33 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > A co mam wyjaśniać jak wszystko od dawna jest wyjaśnione
    > https://corab.pl/aktualnosci/dlaczego-fotowoltaika-s
    ie-wylacza-w-sloneczny-dzien
    > Niedawno jakiś cwaniak z miodem w uszach napisami że ma falownik z
    > włoskimi nastawami i mu się wyłącza przy 270 czy jakoś tak. Jak czegoś z
    > artykułu nie rozumiesz to śmiało pytaj.

    I wg Ciebie ekipy z PGE czy tauronu będą jeździły po wioskach i podnosiły
    napięcia na trafo aby zrobić na złość panelarzom?
    Dobrze się czujesz? - teraz robią odwrotnie, wszędzie gdzie się da
    obniżają napięcia aby pomieścić więcej falowników. To kiedy wg Ciebie
    przestawią wajchę i zaczną z powrotem obniżać?
    Bo zdalnie jak już zapewne wiesz w 95% stacji trafo nie da się tego zrobić.

    TG