-
X-Received: by 2002:ad4:5e8b:: with SMTP id jl11mr2416734qvb.18.1636408881189; Mon,
08 Nov 2021 14:01:21 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:ad4:5e8b:: with SMTP id jl11mr2416734qvb.18.1636408881189; Mon,
08 Nov 2021 14:01:21 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.
highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!goo
gle-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.budowanie
Date: Mon, 8 Nov 2021 14:01:20 -0800 (PST)
In-Reply-To: <3...@g...com>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.174.130;
posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
NNTP-Posting-Host: 46.134.174.130
References: <4...@g...com>
<61862791$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<sm5thc$414i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<0...@g...com>
<4...@4...com>
<6...@g...com>
<sm93vu$g3u$1$Jacek@news.chmurka.net>
<8...@g...com>
<3...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył
strażak
From: a a <m...@g...com>
Injection-Date: Mon, 08 Nov 2021 22:01:21 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 5380
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:577988
[ ukryj nagłówki ]On Monday, 8 November 2021 at 21:28:37 UTC+1, WS wrote:
> niedziela, 7 listopada 2021 o 21:51:34 UTC+1 mant... napisał(a):
>
> > I tak się testuje nieszczelną klimę, napelniająć gazem z dodatkiem barwnika,
świecącego w ultrafiolecie.
> > I przez analogie, do zbiornika LPG w samochodzie powinien być dodawany znacznik
chemiczny, który by umożliwiał łatwą weryfikację szczelności, nieszczelności
instalacji LPG, generując efekt fluorescencyjny po oświetleniu światłem UV
> ...bo czynnika chłodzącego (np. r134a) jest zazwyczaj ~0.5-1kg, jeśli ~połowa z
tego ucieka w ~pół roku to trochę trudno wykryć którędy...
> Taki wyciek gazu można sobie spokojnie podarować, jeśli nie da się
zmierzyć/zauważyć zwykłym czujnikiem, to na 100% nie jest niebezpieczny.
>
> >a zapalić ma się co, bo aku umieszczone sa pod cała podłogą kabiny i na aku
litowych siedzi kierowca codzienni.
> >Z tego powodu nigdy nie kupię Tesli, bo jest wadliwa konstrukcyjnie.,
> >Ok, aku z tyłu, oddzielone od kabiny pasażerskiej kevlarem i w p0rzestrzeni
wentylowanej.
> >Zapalą się aku, to odpadną i się spala, ale kierowca i pasażerowie pod ochroną i
oddzieleni kevlarem od pożaru.
> łatwo się mówi(pisze), w takiej Tesli 3 aku waży ~pół tony, najlepsze miejsce z
punktu widzenia trakcji to jak najniżej. Dodatkowo ładowanie/szybkie
rozładowanie(ostra jazda) generuje b. dużo ciepła, więc potrzebna duża powierzchnia
chłodzenia, dlatego wsadzili pod podłogę, a nie upchali do bagażnika, przy okazji
likwidując przestrzeń ładunkowa, coś za coś...
Niech aku będzie na dodatkowej przyczepce, byle nie siedzieć na aku
i chronic doope i jajka przed ugotowaniem
Melonowi nie wolno wierzyć
Bo jak mało elektryków to mało wypadków
Jak dużo elektryków to będzie dużo wypadków, dużo spalonych kierowców, jak w
krematorium
Nowe aku może i bezpieczne ale po kilku latach bateria w smartfonie puchnie, to i
melonowe aku spuchną
A co do szczelności klimy w samochodzie, to jest nieszczelna
ale to wada fabryczna, wada technologiczna.
Ale ta sama jakość wykonania jak instalacji LPG
Czyli i to i to jest nieszczelne, ale producenci samochodów nic nie robią, gdyz
zrezygnowali z fabrycznej instalacji LPG aby nie płacić odszkodowań za wypadki,
pożary
==...bo czynnika chłodzącego (np. r134a) jest zazwyczaj ~0.5-1kg, jeśli ~połowa z
tego ucieka w ~pół roku to trochę trudno wykryć którędy...
Nie trudno, gdyż wykrywa się podczas napelniania i uszczelnia
ale to patologia, aby klima byla nieszczelna w 21 wieku.
==Taki wyciek gazu można sobie spokojnie podarować, jeśli nie da się
zmierzyć/zauważyć zwykłym czujnikiem, to na 100% nie jest niebezpieczny.
Da się wykryć nie czujnikiem a w UV i to się robi.
Czemu producent klimy jest takim dziadem , że nie potrafi wyprodukować szczelnej
klimy ?
Jak nie potrafi wyprodukować szczelnej klimy to i nie potrafi wyprodukować szczelnej
instalacji LPG i kierowca ryzykuje zatruciem albo ugotowaniem jajek w pożarze.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.21 22:49 a a
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- w Nowym Roku 2025r
- Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- Co tam u Was
- Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- Cicha noc...
- 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- Problem z wilgotnością
- Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- ...a po nocy, przychodzi dzień...
- pierdolec na punkcie psa
- Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- Inteligentne oświetlenie schodów
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-24 Cicha noc...
- 2024-12-08 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów