eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSamochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażakRe: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
  • X-Received: by 2002:ad4:5e8b:: with SMTP id jl11mr2416734qvb.18.1636408881189; Mon,
    08 Nov 2021 14:01:21 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:ad4:5e8b:: with SMTP id jl11mr2416734qvb.18.1636408881189; Mon,
    08 Nov 2021 14:01:21 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.
    highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!goo
    gle-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 8 Nov 2021 14:01:20 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.174.130;
    posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
    NNTP-Posting-Host: 46.134.174.130
    References: <4...@g...com>
    <61862791$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <sm5thc$414i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <4...@4...com>
    <6...@g...com>
    <sm93vu$g3u$1$Jacek@news.chmurka.net>
    <8...@g...com>
    <3...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył
    strażak
    From: a a <m...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 08 Nov 2021 22:01:21 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 5380
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:577988
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, 8 November 2021 at 21:28:37 UTC+1, WS wrote:
    > niedziela, 7 listopada 2021 o 21:51:34 UTC+1 mant... napisał(a):
    >
    > > I tak się testuje nieszczelną klimę, napelniająć gazem z dodatkiem barwnika,
    świecącego w ultrafiolecie.
    > > I przez analogie, do zbiornika LPG w samochodzie powinien być dodawany znacznik
    chemiczny, który by umożliwiał łatwą weryfikację szczelności, nieszczelności
    instalacji LPG, generując efekt fluorescencyjny po oświetleniu światłem UV
    > ...bo czynnika chłodzącego (np. r134a) jest zazwyczaj ~0.5-1kg, jeśli ~połowa z
    tego ucieka w ~pół roku to trochę trudno wykryć którędy...
    > Taki wyciek gazu można sobie spokojnie podarować, jeśli nie da się
    zmierzyć/zauważyć zwykłym czujnikiem, to na 100% nie jest niebezpieczny.
    >
    > >a zapalić ma się co, bo aku umieszczone sa pod cała podłogą kabiny i na aku
    litowych siedzi kierowca codzienni.
    > >Z tego powodu nigdy nie kupię Tesli, bo jest wadliwa konstrukcyjnie.,
    > >Ok, aku z tyłu, oddzielone od kabiny pasażerskiej kevlarem i w p0rzestrzeni
    wentylowanej.
    > >Zapalą się aku, to odpadną i się spala, ale kierowca i pasażerowie pod ochroną i
    oddzieleni kevlarem od pożaru.
    > łatwo się mówi(pisze), w takiej Tesli 3 aku waży ~pół tony, najlepsze miejsce z
    punktu widzenia trakcji to jak najniżej. Dodatkowo ładowanie/szybkie
    rozładowanie(ostra jazda) generuje b. dużo ciepła, więc potrzebna duża powierzchnia
    chłodzenia, dlatego wsadzili pod podłogę, a nie upchali do bagażnika, przy okazji
    likwidując przestrzeń ładunkowa, coś za coś...
    Niech aku będzie na dodatkowej przyczepce, byle nie siedzieć na aku
    i chronic doope i jajka przed ugotowaniem

    Melonowi nie wolno wierzyć
    Bo jak mało elektryków to mało wypadków
    Jak dużo elektryków to będzie dużo wypadków, dużo spalonych kierowców, jak w
    krematorium

    Nowe aku może i bezpieczne ale po kilku latach bateria w smartfonie puchnie, to i
    melonowe aku spuchną

    A co do szczelności klimy w samochodzie, to jest nieszczelna
    ale to wada fabryczna, wada technologiczna.

    Ale ta sama jakość wykonania jak instalacji LPG

    Czyli i to i to jest nieszczelne, ale producenci samochodów nic nie robią, gdyz
    zrezygnowali z fabrycznej instalacji LPG aby nie płacić odszkodowań za wypadki,
    pożary

    ==...bo czynnika chłodzącego (np. r134a) jest zazwyczaj ~0.5-1kg, jeśli ~połowa z
    tego ucieka w ~pół roku to trochę trudno wykryć którędy...

    Nie trudno, gdyż wykrywa się podczas napelniania i uszczelnia
    ale to patologia, aby klima byla nieszczelna w 21 wieku.


    ==Taki wyciek gazu można sobie spokojnie podarować, jeśli nie da się
    zmierzyć/zauważyć zwykłym czujnikiem, to na 100% nie jest niebezpieczny.

    Da się wykryć nie czujnikiem a w UV i to się robi.
    Czemu producent klimy jest takim dziadem , że nie potrafi wyprodukować szczelnej
    klimy ?

    Jak nie potrafi wyprodukować szczelnej klimy to i nie potrafi wyprodukować szczelnej
    instalacji LPG i kierowca ryzykuje zatruciem albo ugotowaniem jajek w pożarze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.11.21 22:49 a a

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1