    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Samozamykacz do furtki
    Date: Thu, 17 Mar 2016 12:54:08 +0100
    <ncdt04$thc$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <ncdvci$b3$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nce367$bht$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 2016-03-17 o 12:22, Kris pisze:
    > A ja właśnie wolę te z siedzeniami jak kierowca autobusu czyli wysokimi. Lata temu
    jak mondeo miałem to tez tragedii nie było ale jak do galaxy się przesiadłem to
    później za autami z fotelami nisko już nie tęskniłem. I to właśnie tez było jedno z
    kryterium wyboru- wysokie fotele.

    Znam sporo ludzi ktorzy cenia sobie taka pozycje. Ja probowalem kilka
    razy. Mimo, ze wiecej widac, nieco latwiej wyprzedzac to jednak nie dla
    mnie.

    > Tam złoty dwadzieścia od razu. Ze dwa lata temu do Kudowy się wybraliśmy i zamiast
    autostradą jak człowiek jechać to kierunek Słupsk- Poznań i dalej na Wrocław
    wybrałem. Taki jeden odcinek gdzieś między Słupskiem a Poznaniem to masakra. Średnio
    co 2 km na drodze rozjeżdżona kupa mięsa a na poboczach co kawałek świecące ślepia
    zwierzaków widać było. Szybciej jak 60/godz się nie odważyłem na tym odcinku.

    A no wlasnie. Pal licho jak ma sie do przejechania 100km, ale jechac 500
    60/h to przestaje byc zabawne. Niedaleko mnie na kawalku autostrady w
    okolicy Minska Mazowieckiego zginela rodzina. Los przeszedl sobie przez
    siatke odgradzajaca ten kawalek autostrady. Po tym zdarzeniu podnosili
    wyzej. Tragedia ze zwierzetami w tej chwili. Pare lat temu chwile
    doslownie przede mna facetowi przed samochod wylazl tez los. Dach oparl
    sie na zaglowkach. Tragiczny widok. Dojechalem jak wychodzili z
    samochodu i otrzepywali sie ze szkla. Szczescie, ze nikomu nic sie nie
    stalo poza biednym losiem niestety.

    > Może kiedyś spróbuje
    > Na niedaleko Amelka jest to tam pierwsze kroki poczynić mogę.

    Ta?
    http://www.nartyamalka.pl/

    żebym aż pod szkołę podjeżdżał;)
    > Oprócz zimy kłopotu nie ma bo rowerem jezdzi

    :-D

    Pozdro.. TK