    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Samozamykacz do furtki
    Date: Thu, 17 Mar 2016 16:31:22 +0100
    <ncdt04$thc$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <ncdvci$b3$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nce367$bht$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2016-03-17 o 15:44, Adam Sz. pisze:

    > To jestes dziwnym narciarzem :) Bo dla narciarza sztruksik to jest najlepsze,
    > co moze byc:
    >
    > http://www.skiforum.pl/uploads/monthly_03_2013/post-
    811-1381152600,9383.jpg

    Gdyby tak bylo to nie byloby tego:

    http://www.bodyinfo.pl/jazda-na-nartach-freeride-poc
    zuj-sie-naprawde-wolny.a2077

    https://www.youtube.com/watch?v=0kh1FLHH1O4

    oraz:

    http://www.skalnik.pl/skituring-narty.html

    Ty mieczak jestes a nie ja dziwny narciarz. :-P

    > Muldy spoko - czasem lubie - trzeba jezdzic mocno technicznie i troche sie
    > ograniczac z predkoscia zeby nie wyladowac w szpitalu, no i nogi bola bardziej
    > na drugi dzien ale sztruksik to jest to, co tygryski lubia najbardziej :)

    Nie mam nic przeciwko, ale nie biadole jak niektore bywalczynie budek z
    hotdogami na stoku, kiedy warunki sa gorsze. Muldy, czy sypki snieg na
    plusie stanowia wyzwanie. Zmusza do koncentracji, czegos uczy i pokazuje
    braki techniki. Nie mam nic przeciwko tzw. kiepskim warunkom, tym
    bardziej, ze prawie tylko takie byly w tym sezonie. Prawie kazdego dnia
    trzeba bylo jezdzic inaczej. Wieczorem halny, zmrozony snieg i lod, a
    nastepnego dnia w poludnie zsuwajace sie mokre cos, by znow wieczorem
    sniegu bylo wszedzie po pachy. Na twardych muldach mozna fajnie
    poskakac. Jak sie chce pojezdzic to sie nie biadoli tylko jezdzi. Czasem
    troche wolniej.

    Pozdro.. TK