  • Data: 2016-03-20 12:22:37
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-19 o 19:16, Adam Sz. pisze:

    > Bialka to trzy drogi na krzyz - przypuszczam, ze skibus jezdzi po wiekszosci
    > tras :-) Przystanki ma co 300-400m wiec maksimum to mozesz miec 200m do
    > przystanku :)

    W Wisle tez jakis skibus jezdzil. Nie pamietam czy to byl Soszow, czy
    Cienkow. W kazdym razie to, ze jezdzil wiem z reklam, ale nigdy w
    okolicy gdzie mieszkalem go nie widzialem. Fakt, ze Wisla to nie Bialka
    i ulic troche wiecej. A poza tym, mi Wisla jak na pierwszy raz pasowala.
    Stokow jak u glupiego beretow, wszystkie w dol. ;-) Warunki na stokach
    dobre, przed stokiem jest jeszcze co robic. Ludzie mili i zyczliwi a
    przy tym strasznie glupi. Skrzyczne Slowakom sprzedane, na Gubalowce nie
    wiem czy sie w koncu dogadali. Przez to zakapiorstwo goralskie beda
    parobkami u Slowakow. Ale jak sobie chca. Mi wszystko jedno kto
    wlascicielem stoku jest, tylko cwaniactwo ze skanem twarzy moze nieco
    irytowac.

    Pozdro.. TK