  • Data: 2017-11-03 21:57:11
    Temat: Re: Schemat instalacji wody do oceny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 listopada 2017 21:36:59 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Adam dzieki!
    > Jak nic nie znajde to bede sie z Toba kontaktowal;-)

    Spoko :)

    > Podawales mi linka ze schematem z cyrkulacja z wykorzystaniem zaworu
    termostatycznego. Te wszystkie skroty ZZ to rozumie ze to zawory zwrotne?

    Tak. Ta instalacja jest bardzo prosta. I najbardziej optymalna z możliwych,
    bo nie wychładza i nie miesza tak wodą w bojlerze! Przez co temperatura
    wody w bojlerze zachowuje swoją "warstwowość" (na górze gorąco, na dole
    zimno).

    > Musze poszukac o tych zaworach bo wody i tak nie planuje grzac wiecej niz do 50st.
    Wode bedzie grzala PC PW i magazyn bedzie w buforze 300l

    Tzn. w bojlerze 300l?
    Nie planujesz chyba bufora do CO?
    pozdr!

    --