  • Data: 2017-11-04 07:33:25
    Temat: Re: Schemat instalacji wody do oceny
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 listopada 2017 21:57:12 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Tak. Ta instalacja jest bardzo prosta. I najbardziej optymalna z możliwych,
    > bo nie wychładza i nie miesza tak wodą w bojlerze! Przez co temperatura
    > wody w bojlerze zachowuje swoją "warstwowość" (na górze gorąco, na dole
    > zimno).

    Adam zobacz prosze - przerobiłem schemat na wersję z zaworem:

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIVWNvNX
    NNUDNNNXM

    Nadal jednak waham się nad wersją bez cyrkulacji:

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIWmEwbU
    FuaDRfT28

    By szybciej była ciepła woda w kuchni zmywarkę podłączyłbym pod ciepłą wodę (kiedyś
    tu o tym ktoś pisał) ew zastosowałbym taki bojlerek:
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIWWZOSE
    lac2piWmc

    Miłego dnia
    uciu