  • Data: 2014-09-07 12:34:21
    Temat: Re: Schody drewniane- na co zwrócić uwagę?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-07 00:41, Borys Pogoreło pisze:

    > Ale Twoje leżą na czymś solidnym. Autor pewnie ma pustą przestrzeń i
    > chciałby tam wpasować coś takiego:
    >
    > http://www.producent-schodow.bialystok.pl/wp-content
    /uploads/2012/12/schody-drewniane-bialystok-schody-d
    ywanowe-01.jpg
    > http://www.stolarka-otworowa.pl/g/galeria/schody/dyw
    anowe/img_03.jpg

    > Niedawno badałem ten temat i tanio nie będzie. Takie schody muszą mieć
    > solidny stalowy ruszt, a najlepiej też przygotowane jakieś zakotwienie
    > wewnątrz ściany na etapie budowy. Do tego konstrukcja stopnia jest dużo
    > bardziej skomplikowana, niż zwykła deska. Ale za to wyglądają nietypowo.

    O to to właśnie, mam po prostu otwór w stropie pomiędzy pierwszym a
    drugim poziomie w kształcie litery "L" więc z tego co się już
    zorientowałem muszę mieć schody zabiegowe lub ze spocznikiem żeby
    kierunek biegu schodów zmienić o 180 stopni...

    --
    Qlfon, Lublin