  • Data: 2014-09-07 13:26:36
    Temat: Re: Schody drewniane- na co zwrócić uwagę?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 września 2014 11:46:41 UTC+2 użytkownik Tomek-N napisał:
    > Adam jaki region? Szukam w�a�nie jakiego� fajnego stolarza;-)

    Ja jestem ze Slaska ale stolarza "mam" swietnego w Myślenicach - pan Norbert
    K. (tel: 605781307). Baaardzo polecam - ma nieduzy warsztat przy domu ale
    robi z porzadnego materialu i bardzo solidnie - cenowo 2 x tanszy niz
    oszolomy-stolarze z mojego miasta ktore chcialy 300-400 pln za stopien :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.