  • Data: 2010-03-29 07:18:07
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
    news:hoohna$69l$1@news.onet.pl...
    > A dawno temu instalację elektryczną zrobiłem, wodę, kanalizę, płytki,
    > panele, wylewki, malowanie, wykładzinę, wszystkie drzwi sobie osadziłem,
    > kominek zbudowałem, płyty gipsowe, armaturę montowałem i nie widzę w tym
    > absolutnie NIC nadzwyczajnego. I jeszcze mnie to cieszy że sam zrobiłem :)
    >
    > Takim samym okiem na poziomicę patrzy ten po zawodówce i ten po studiach
    > :)

    Ja tez lubie robić sam, ale zdaje sobie sprawe ze od tego ze jestem
    inżynierem doświadczenia nie przybywa. A oprócz wiedzy jest potrzebne
    doswiadczenie.
    Niby da sie zrobić- ale ja 4 godziny bede wymyslał sposób zrobienia czegos i
    potem robił godzine. A fachowiec po zawodówce zrobi to samo w 45 minut :)

    b.