  • Data: 2010-02-05 22:55:49
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Plyta meblowa sie nie nadaje sie :)

    Po pierwsze primo, napuchnie, jak bedziesz ja zbyt czesto myl.

    Po drugie primo, jest miekka - jak staniesz obcasem (jesli tylko lubisz
    nosic szpilki), to wgnieciesz.

    Po trzecie primo, zetrze sie laminat od stapania butyma - bardzo szybko sie
    zetrze, i zostana Ci czyste wióry na schodach - czyli tak jakbys oblozyl
    toto plyta osb.

    Ja mam biurko z plyty laminowanej. Po roku intensywnego uzytkowania, w
    miejscu gdzie nadgarstek styka sie z myszka i blatem wytarla sie okleina :)

    Moim skromnym zdaniem, jesli szukasz czegos taniego do oblozenia schodów, to
    jedynym rozwiazaniem sa ladne plytki - trwale i w porównaniu do drewna tanie
    jak barszcz. Zwlaszcza, jesli sam kladziesz... Mozna tu zaszalec, bo schody
    to powierzchniowo nikle pole i mozna sie szarpnac na drozsze plytki...

    Ja (ze zona) sie uparlem i schody wymyslilismy azurowe. Jak juz jest po
    wszystkiemu, to wiem, ze azurowe sa drogim rozwiazaniem - ze wzgledu na
    konstrukcje nosna i klopot wykonania ("tego sam pan nie zrobisz, panie")

    Pzdry,
    /\/\\/\/