  • Data: 2013-02-26 11:05:31
    Temat: Re: Schody sie posypały...
    Od: r...@t...com.pl szukaj wiadomości tego autora

    > co radzicie dać na wierzch i jak to zabezpieczyć?

    Kluczowe jest co zrobisz z dołem a nie górą. Wilgoć wchodzi dołem i rozsadza
    wszystko.
    Miałem podobny problem i zrobiłem mniej więcej tak - poniżej stopnia wylałem betonik
    i w mokrą zaprawę wkładałem płytki (te pionowo stojące)- duża część nurkowała w
    betonie. szczelinę wypełniałem póżniej jakimś klejem. Po czym na górę kładłem poziomo
    płytkę. Nie wiem czy to dobre czy nie - 4 zimy stoi i nie widzę jeszcze by coś się
    psuło...