  • Data: 2014-02-03 19:17:44
    Temat: Re: Ściana szkieletowa - dodatkowe tłumienie dźwięków
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:lcod0r$fo8$1@news.task.gda.pl...
    > Osobiście uważam, że to wszystko to pic na wodę.

    ja wam powiem z doswiadczenia własnego bo w szkieletorze mieszkam. Problemu
    z hałasem nie ma zadnego. Jesli juz jakies dzwieki sie przenoszą to przez
    drzwi - no ale u mnie sa powiedzmy najmarniejsze jakie była w stanie zrobic
    socjalistyczna fabryka. Jak mialbym to odniesc do czegos to znacznie gorzej
    bywa w blokach gdzie niekiedy sasiadów sie słyszy wyraźnie. A przeciez tam
    beton.
    Jak włącze subwoofer na full to owszem, niesie sie. Tyle tylko ze biuro mam
    w piwnicy w czesci murowanej (25cm betonu) i tez słychac.
    Moim zdaniem jakas extra wyciszanie to tylko wyrzucanie kasy. Taniej jest
    zwiedzic szkieletora i posluchac, pomierzyc.

    b.