eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŚciana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?
  • Data: 2016-07-30 13:20:22
    Temat: Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-30 o 11:27, Budyń pisze:

    > bedzie potem gadał ze kanadyjczyki zimne są i mi krecią robote robił :P

    To nie ja wymyśliłem szczelinę. To nie ja wykazałem, że jej brak może
    być wadą konstrukcyjną. To nie ja ustaliłem precyzyjny rozmiar tej
    szczeliny.

    Ja tylko przytaczam słowa ekspertów. Niestety nie mam linków, chciałem
    odnaleźć, ale zawieruszyły mi się. Nitka kiedyś podawał linka do tych
    amerykańskich badań.

    Budyń w ogóle nie dał niczego między styropianem a płytą wiórową. Inni
    budują domy murowane, w których jedną z częstych usterek jest "wiatr z
    gniazdek elektrycznych".

    --
    MN