eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŚciana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją? › Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?
  • Data: 2016-07-31 13:26:44
    Temat: Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 31 lipca 2016 12:08:55 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    10cm styropianu. Na osb 20cm. Nie ma miejsca gdzie mozna by dac listwe startową.
    zasypany, to tylko pozwoli na spłyniecie wody ze scian w dół ale niczego nie bedzie
    wentylowac bo brak wlotu powietrza.

    > W poprzednim moim linku było zdjęcie takiej realizacji.

    to?
    http://i.imgur.com/6uatYAX.jpg

    te otwory na listwie startowej są styropianem przytkane, od dołu tez szczelnie, co
    mi tu nie halo

    b.