eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieScianka dzialowa z mozliwoscia cyklicznego demontazu › Re: Scianka dzialowa z mozliwoscia cyklicznego demontazu
  • Data: 2011-08-24 15:48:00
    Temat: Re: Scianka dzialowa z mozliwoscia cyklicznego demontazu
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 24, 5:37 pm, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie...
    > Ma przedzielać jedno pomieszczenie na dwa mniejsze, ale tylko w
    > określonych sytuacjach - latem. Na zimę chcę, żeby było jedno całe. Stąd
    > wymyśliłem, żeby ustawić jakąś zdejmowaną ściankę działową. Jak nie ma
    > takich gotowych, to w końcu można coś takiego sobie zrobić. Od hałasu
    > nie musi oddzielać. Po prostu z jednej strony ma estetycznie wyglądać i
    > ma być możliwy łatwy demontaż.

    Drzwi przeuwne do szaf. Typ harmonijkowy. Do budowania w jeden
    weekend. Koszt w okolicy 700zl. Szyny mozna laczyc w dluzsze zestawy
    ale bez problemu do kupienia 2,5m i chyba tez 3m. Otwarcie calosci w
    30 sekund. Tak samo zamkniecie.
    Ale od halasu toto nie przedzieli.
    Wszelkie inne rozwiazania beda wiazac sie z montazem solidnych mocowan
    na suficie i podlodze lub na przeciwleglych scianach oraz wnoszeniem/
    wynoszeniem duzych paneli.

    Jak chcesz szybko i tanio to poszukaj paneli pcv i stelazu
    rygipsowego. Ale wtedy montaz i demontaz bedzie uciazliwy ( z grubsza
    pol dnia roboty jak juz mocowania w scianach beda zrobione).