  • 1. Data: 2011-08-24 12:26:49
    Temat: Scianka dzialowa z mozliwoscia cyklicznego demontazu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Witajcie.
    Potrzebuję coś takiego, co można na kilka miesięcy w roku zamontować, a
    potem sobie to w pół godziny zdemontować i robiłoby za ściankę działową
    pełną - bez prześwitu przy suficie i posadzce.
    Strop jest betonowy, posadzka też. Wysokość od posadzki do stropu to
    jakieś 2,2m, a szerokość ścianki to ok 3,2m.
    Czy ktoś z Was spotkał się z takim rozwiązaniem? Może coś na słupkach
    rozpieranych śrubami - góra-dół ?
    Pod jakim hasłem tego szukać?

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 2. Data: 2011-08-24 12:51:08
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-24 14:26, robercik-us pisze:
> [...]
    > jakieś 2,2m, a szerokość ścianki to ok 3,2m.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z takim rozwiązaniem? Może coś na słupkach

    Drzwi przesuwne ukryte ?

    Czy ma to tylko oddzielać pomieszczenia, wyglądać jak ściana, izolować
    od hałasu???

  • 3. Data: 2011-08-24 15:37:19
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ariusz napisał:

    > Drzwi przesuwne ukryte ?
    >
    > Czy ma to tylko oddzielać pomieszczenia, wyglądać jak ściana, izolować
    > od hałasu???

    Nie...
    Ma przedzielać jedno pomieszczenie na dwa mniejsze, ale tylko w
    określonych sytuacjach - latem. Na zimę chcę, żeby było jedno całe. Stąd
    wymyśliłem, żeby ustawić jakąś zdejmowaną ściankę działową. Jak nie ma
    takich gotowych, to w końcu można coś takiego sobie zrobić. Od hałasu
    nie musi oddzielać. Po prostu z jednej strony ma estetycznie wyglądać i
    ma być możliwy łatwy demontaż.

    pozdr
    Robert G.

  • 4. Data: 2011-08-24 15:48:00
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Aug 24, 5:37 pm, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > takich gotowych, to w końcu można coś takiego sobie zrobić. Od hałasu
    > nie musi oddzielać. Po prostu z jednej strony ma estetycznie wyglądać i

    Drzwi przeuwne do szaf. Typ harmonijkowy. Do budowania w jeden
    weekend. Koszt w okolicy 700zl. Szyny mozna laczyc w dluzsze zestawy
    ale bez problemu do kupienia 2,5m i chyba tez 3m. Otwarcie calosci w
    30 sekund. Tak samo zamkniecie.
    Ale od halasu toto nie przedzieli.
    Wszelkie inne rozwiazania beda wiazac sie z montazem solidnych mocowan
    na suficie i podlodze lub na przeciwleglych scianach oraz wnoszeniem/
    wynoszeniem duzych paneli.

    Jak chcesz szybko i tanio to poszukaj paneli pcv i stelazu
    rygipsowego. Ale wtedy montaz i demontaz bedzie uciazliwy ( z grubsza
    pol dnia roboty jak juz mocowania w scianach beda zrobione).

  • 5. Data: 2011-08-24 18:39:35
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.08.2011 14:26, robercik-us pisze:
> [...]
    > jakieś 2,2m, a szerokość ścianki to ok 3,2m.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z takim rozwiązaniem? Może coś na słupkach

    google->ściana przestawna

  • 6. Data: 2011-08-24 20:49:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Ma przedzielać jedno pomieszczenie na dwa mniejsze, ale tylko w
    > określonych sytuacjach - latem. Na zimę chcę, żeby było jedno całe.

    postaw se regał z książkami :-)

    b.

  • 7. Data: 2011-08-25 13:46:29
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 24 Sie, 14:26, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jakieś 2,2m, a szerokość ścianki to ok 3,2m.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z takim rozwiązaniem? Może coś na słupkach

    U nas w biurze są podobne wynalazki - panele takie z 7 cm grubości w
    aluminiowej obudowie - jeżdżące na szynie pod sufitem. Skręca się to
    na korbkę i w miarę solidna ściana się z tego robi.Izolacyjność jest w
    miarę - natomiast trochę miejsca po złożeniu to jednak zabiera.

    mucher