eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSerwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klientaRe: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
  • Data: 2009-08-25 19:54:28
    Temat: Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Teresa Moroz" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl...
    > >A po co korzystać z serwisu Buderusa po gwarancji? Dłużej, drożej i
    >>niekoniecznie lepiej. Do tego drogie części, a niekoniecznie do Buderusa
    >>musi być pompa Buderusa.
    >> Po wpisaniu w Google "serwis kotłów wrocław" wyskakuje całkiem pokaźna
    >> liczba wyników.
    >
    > Dziękuję za odzew.
    > Z googli skorzystałam od razu. W tym sęk , że cześć speców z listy, po
    > kontakcie telefonicznym, Buderusem nie zajmuje się.
    > Część fachowców jest zaganianych, albo w ogóle nie są zainteresowani.
    > Dzwoniłam też do przedstawiciela firmy produkującej pompy o typach
    > wymienionym w instrukcji - odesłał mnie do Buderusa :)
    >

    Nie dziwię się. Kupiłaś kocioł w firmie która ma zamknięty rynek serwisu. Coś jak ASO
    Renault albo Toyoty.


    > Co roku robimy przegląd pieca - jeśli chodzi o konserwację - tu nie ma
    > większych problemów.

    Tak jak i z nowym samochodem i obowiązkowymi przeglądami

    > Gdy doszło do awarii pompy - zaczęły się schody.

    Nowy kocioł możesz mieć za 2-3 tys. zł. Warto się bujać z serwisem ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1