eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSerwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klientaRe: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
    Date: Tue, 25 Aug 2009 21:54:28 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 22
    Message-ID: <h71fhm$2lco$1@news2.ipartners.pl>
    References: <h707pu$n4n$1@mail.insert.com.pl>
    <h70cji$o80$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-119-254.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1251230070 87448 89.174.119.254 (25 Aug 2009 19:54:30
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Aug 2009 19:54:30 GMT
    In-Reply-To: <h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:370282
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Teresa Moroz" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl...
    > >A po co korzystać z serwisu Buderusa po gwarancji? Dłużej, drożej i
    >>niekoniecznie lepiej. Do tego drogie części, a niekoniecznie do Buderusa
    >>musi być pompa Buderusa.
    >> Po wpisaniu w Google "serwis kotłów wrocław" wyskakuje całkiem pokaźna
    >> liczba wyników.
    >
    > Dziękuję za odzew.
    > Z googli skorzystałam od razu. W tym sęk , że cześć speców z listy, po
    > kontakcie telefonicznym, Buderusem nie zajmuje się.
    > Część fachowców jest zaganianych, albo w ogóle nie są zainteresowani.
    > Dzwoniłam też do przedstawiciela firmy produkującej pompy o typach
    > wymienionym w instrukcji - odesłał mnie do Buderusa :)
    >

    Nie dziwię się. Kupiłaś kocioł w firmie która ma zamknięty rynek serwisu. Coś jak ASO
    Renault albo Toyoty.


    > Co roku robimy przegląd pieca - jeśli chodzi o konserwację - tu nie ma
    > większych problemów.

    Tak jak i z nowym samochodem i obowiązkowymi przeglądami

    > Gdy doszło do awarii pompy - zaczęły się schody.

    Nowy kocioł możesz mieć za 2-3 tys. zł. Warto się bujać z serwisem ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1