    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Date: Fri, 06 Sep 2013 22:16:48 +0200

    W dniu 2013-09-06 16:30, uzytkownik pisze:

    > Poza tym zbyt dużo mam do czynienia z ogrzewaniem i zbyt częsty kontakt
    > z użytkownikami kominków, którzy bardzo często powtarzają ten sam
    > scenariusz: na początku duża ekscytacja możliwością posiadania kominka,
    > bo to takie cool i takie "na czasie", pierwszy sezon frajda i zachwyt,
    > dwa trzy kolejne sezony coraz większa mordęga i coraz większe
    > zniechęcenie do rąbania drewna, palenia w kominku, czyszczenia kominka,
    > sprzątania salonu, później dojście do wniosku, że wcale nie jest tak
    > różowo i tanio jak obiecywano i w końcu przejście na inny rodzaj paliwa,
> [...]

    Bo to dokladnie tak jest.
    Ja od dawna pisze, ze to kiepskie rozwiazanie, tym bardziej nie warto
    inwestowac w kominki z plaszczem wodnym. Jednak jest jeszcze druga
    strona medalu. Mimo calej upierdliwosci kominka to jednak idealne zrodlo
    ciepla kiedy wiekszosc dnia przebywa sie w zimnych pomieszczeniach.
    Drink przy kominku to jednak cos wiecej jak lezenie na kanapie z tym
    samym drinkiem mimo, ze w domu 22C. Druga sprawa to ogrzewanie awaryjne,
    ale do tego musi byc wolne od awarii pradu np., wiec zadnych plaszczy
    czy dmuchaw. Z tego tez powodu mam kominek zwykly, bez wiekszego
    rozprowadzenia, jak najprosciej i jak najtaniej, co nie znaczy, ze ma
    byc calkiem budzetowo. Wklad to niestety wyposazenie salonu, wiec taki
    calkiem obciachowy byc nie moze. Jako dodatkowe zrodlo owszem tak, ale
    jako podstawowe zrodlo to zdecydowanie nie.

    Pozdro.. TK