  • Data: 2013-09-07 11:31:12
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-07 11:25, Adam pisze:

    > A tu sie mylisz - ja nie mam zadnej komory dekompresyjnej i zadnych specjalnych
    > materialow do budowy kominka - bo kominek z plaszczem sie nie nagrzewa tak
    > jak powietrzny - to dla budowy obudowy ma kolosalne znaczenie - w nim nigdy
    > nie ma wiecej jak 50-60stC :-)

    Komora dekompresyjna to nic innego jak sufit nizej zrobiony z welny. O
    materialy nie ma sie co targowac, bo w powietrznym dojda tez jakies
    kratki, welna, rura spiro na gore, ale to i tak pikus, bo to wszystko
    zamknie sie w cenie samego wkladu z plaszczem i jeszcze na lody
    zostanie. Gdzie reszta instalacji?? Czym nagrzejesz jak nie bedzie pradu
    przez dwie doby np?

    Pozdro.. TK