    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Date: Mon, 09 Sep 2013 15:28:07 +0200
    <l0g31a$4s3$1@usenet.news.interia.pl>
    <522b99d8$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0gd02$pqr$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <l0iltm$mda$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <l0jrv2$82m$1@usenet.news.interia.pl>
    <4...@g...com>
    <l0k62n$tk2$1@usenet.news.interia.pl> <l0kakc$tlg$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 2013-09-09 14:54, Adam pisze:

    > Podatek poglowny rozwiazalby ten problem. Nie potrzebne bylyby kasy,
    > przynajmniej wsrod drobnych przedsiebiorcow (a to przeciez oni nakrecaja
    > wiekszosc PKB w Polsce). Wyobraz sobie ze nie ma urzedu skarbowego w takiej
    > formie jak obecnie, nikt Cie nie kontroluje, nie musisz skladac zadnych
    > deklaracji, likwidujemy tysiace niepotrzebnych urzednikow. Raj normalnie,
    > a przy tym panstwo ma wieksze wplywy z tego podatku niz obecnie z dochodowego:)

    Ergie uwaza, ze jest dobrze, bo tak nigdy nie bylo. Mnie zastanawia jak
    w dzisiejszych czasach rownie szybko moze rosnac zatrudnienie w swerze
    budzetowej. Nawet powstalo jakies cos do spraw rozwoju gospodarczego.
    Ponoc maja prezesa i kilku zastepcow. Podejzewam, ze biora za te funkcje
    pieniadze. Powolal to premier, bo specjalistow za malo. Ergie uwaza, ze
    jest git. No niech mu przeciez bedzie. Wygrali jego to sie cieszy.
    Wygrali tez moi, ale ja sie nie ciesze, bo okazuje sie, ze nie sa moi.
    Kwestie podatku mozna rozwiazac na milion sposobow, ale chyba o to
    chodzi zeby wlasnie nie bylo latwo. Co by robili pracownicy URM itp.?

    Pozdro.. TK