  • Data: 2013-09-09 21:41:12
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-06 16:41, Aleksander pisze:

    > "Maciek" wrote in message
    >
    > [...]
    >
    > No nie wiem skąd Wy bierzecie te 110zł za m3 ?
    > "U leśniczego", tzn. w nocy i bez faktury ? ;)
    >
    > Przykładowy oficjalny cennik:
    > http://www.warszawa.lasy.gov.pl/web/siedlce/33

    Jeśli interesuje Cię naprawdę tanie drzewo, to podejdź do leśniczego i
    poproś, żeby Ci wyznaczył działkę do wyczyszczenia. Wtedy drzewo
    wychodzi po parę złotych za mp. Minus jest taki, że będzie to gałęziówka
    i będziesz musiał ładnie posprzątać całą działkę, czyli powycinać
    samosiejki, poznosić na kupę i spalić. Trzeba się trochę narobić i
    jeszcze zorganizować sobie transport, ale i tak wychodzi niedrogo. No i
    jeszcze jest trochę loterii, bo czasami trafi się na fajny kawałek lasu
    do przecinki, a czasami człowiek się narobi i zysku jest niewiele...

    Jest to oficjalny i całkowicie legalny sposób pozyskiwania taniego opału
    w moich rejonach. Są nawet ludzie u których można sobie zamówić takie
    drzewo na gotowo.

    Pozdrawiam,
    MW