    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Siatka cieniująca.
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Sat, 6 Jul 2013 11:20:03 +0200

    Dnia Sat, 06 Jul 2013 10:46:59 +0200, Trybun napisał(a):

    > No nie wiem, nie mam zbyt dużego doswiadczenia w uprawie pomidorów, ale
    > myślę że te zwyrodnienia mogą nie wynikać z nadmiaru światła
    > słonecznego. Pomidor to jedno z najbardziej światłolubnych warzyw. Może
    > za wysoka temperatura, i trzeba by pomysleć o lepszej wentylacji tunelu?

    No własnie temperatura podnosi się bardzo, kiedy słońce silnie operuje,
    nie? No to chcę trochę zacienić na ten czas, zeby ograniczyć BEZPOŚREDNIE
    nagrzewanie się owoców.
    Wentylacja jest niezła, ciągle otwarty tunel na przestrzał w upały, lepiej
    chyba już nie można... Poza tym akurat tylko górna połowa owocu jest do
    niczego, a przecież to ona się najsilniej nagrzewa podczas naświetlenia...

    Kupiłam 30-procentową siatkę.
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a