  • Data: 2013-04-12 17:34:40
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:
    > Czy nie ma bata na debilizm w tym kraju?
    >
    > Otoz spolka Tauron oglosila w mojej miejscowosci, ze w przyszlym
    > tygodniu, w ramach prac konserwacyjnych, przez 6 dni nie bedzie
    > pradu. Oczywiscie nie cala dobe, ale przez caly "dzien roboczy", od
    > 7:30 do 16:30.
    >
    > Jakim kretynem trzeba byc, zeby robic takie rzeczy bez przynajmniej
    > miesiecznego wyprzedzenia? Czy oni nie rozumieja, ze ludzie pracuja w
    > domach, maja male dzieci, maja prace wykonczeniowe wymagajace
    > pradu...?!
    >
    > I to nie jest zadna nagla awaria, tylko wymiana slupow...

> [...]

    imho przy tak długim czasie wyłaczeń powinni wynając agregat stacjonarny 100
    czy 250 kW i zapewnić na czas robót zasilanie awaryjne.

    bo przerwa przez 1 dzień ok ale tydzień bez prądu dla wielu firm może sie
    równać co najmniej sporymi stratami, jeśli nie utratą klientów. Już nie
    wspominając o tych co grzeją prądem i gotują na prądzie.