  • Data: 2013-04-12 21:08:34
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-12 17:11, Maciek pisze:

    > Dokladnie tak - w nocy, w weekend, wczesnie rano... Tak, zeby odbiorcom nie
    > zaklocac planu dnia. Bo to odbiorca powinien byc wazniejszy.

    Być może Tobie byłoby wygodniej, żeby w nocy wyłączyli. Ja bym się
    wkurzył, bo musiałbym wygasić piec na noc, a wstawanie w nocy i
    dokładanie do kominka nie bardzo mi odpowiada.

    Moim zdaniem wyłączenie w godzinach roboczych, czyli 8:00-16:00 jest
    wyborem najmniejszego zła. Większość ludzi w tym czasie jest w pracy.

    Wyłączanie w weekend to już by była totalna paranoja, bo akurat w
    weekendy ludzie siedzą w domach, sprzątają, gotują, oglądają tv, piorą, itp.

    Ale jak znam życie, nie będzie tak źle i będą wyłączać tylko na krótką
    chwilę.

    Pozdrawiam,
    MW