    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sk***syny z Taurona
    Date: Tue, 16 Apr 2013 14:01:08 +0200

    W dniu 15.04.2013 18:38, Marek Dyjor pisze:

    > ha ha ha...
    >
    > właśnie chodzi o dobrą stabilizację napięcia i częstotliwości.
    >
    > w sam raz w generatorze uzyskanie sinusoidy nie stanowi wielkiego
    > problemu, bo sama sie uzyskuje co wynika z praw fizyki.

    Zależy, jak realizowana jest regulacja napięcia.

    Ja mam "chińszczyznę" 2,5kW nabytą za jakieś 800zł.

    Mierniki napięcie pokazują w miarę stabilne (nie gorsze wahania niż na
    wiejskiej linii zasilającej z sąsiadem z mocną pompą ;) ) a mimo to UPS
    APC odmawia "konsumpcji", choć taki Lestar łyka bez protestu.

    Komputer chodzi stabilnie, pompa wody też, takoż lodówka. Oświetlenie
    żarowe nieco pulsuje.

    Najdłuższy "test" jaki miałem to dwie doby z 8-godzinną przerwą.