eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domSkąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury? › Re: Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?
  • Data: 2013-10-22 02:14:14
    Temat: Re: Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-21 15:29, hubert depesz lubaczewski pisze:
    > elo
    > nie za bardzo mam pomysł jak/gdzie szukać.
    > potrzebuję butelki plastikowej (tzn. takiej którą bedę mógł ścisnąć)
    > o pojemności około pół litra (może być więcej, ale to utrudnia
    > dozowanie), najchętniej przezroczystej, która wytrzyma bez deformowania
    > wlanie do środka wody chwilę po zagotowaniu.

    Każda zwykła butelka, która będzie się znajdować w większym pojemniku z
    zimną wodą.

    > dodatkowo - butelka ta powinna być zakończona "cyckiem" z którego można
    > tę wodę wylewać możliwie cienkim strumieniem.

    W akwarystycznym można kupić cienkie wężyki, poszukać wężyków od
    kroplówek, ściągnąć izolację z jakiegoś cienkiego przewodu, kupić
    odpowiednie wężyki w elektronicznym, można też kupić termokurczące się i
    je ogrzać, to zmniejszą się około 2 krotnie.