  • Data: 2017-10-13 09:32:34
    Temat: Re: Sklepienie łukowe w piwnicy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 października 2017 08:37:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Bloczek betonowy to teraz 3zł kosztuje
    > Na 1m3 90szt potrzebne
    > Czyli m3 bloczków kosztuje 270zł a i zaprawa potrzebna
    > M3 betonu B20 z betoniarni kosztuje u nas ok 250zł
    > Półsuchy beton z firmy gdzie bloczki czy inną kostkę robią wyjdzie jeszcze taniej a
    takim półplastycznym betonem bardzo łatwo byłoby kopułę zrobić.
    > Nie pierdziel więc że m3 bloczków droższy od m3 betonu
    > Cegła ok- m3 cegły to ok 500zł na dzisiaj

    Ja se odpuscilem dyskusje w takich sytuacjach :)
    Bo nie jest to ciekawe, ani pouczające ani satysfakcjonujące ze sie komus pomogło.

    W chwili kiedy pytający zaczyna sie oburzać albo co gorsza wymądrzać w temacie na
    jaki zadał pytanie ja sie odcinam, szkoda dobrego humoru :)